Examining the validity of self-reports on scales measuring students' strategic processing (2007) Samuelstuen, Marit S. Bråten, Ivar British journal of educational psychology Núm. 2 Pág. 351-378

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Does a self-report questionnaire predict strategy use in mathematical problem solving among elementary school children?
Does a self-report questionnaire predict strategy use in mathematical problem solving among elementary school children? Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1461-1479
2023 European journal of psychology of education
Kashihara, Shiho Fukada, Atsushi
Memorization strategies in basic school
Memorization strategies in basic school Vol. 38 Núm. 3 Pág. 945-961
2023 European journal of psychology of education
Hennok, Liis Mädamürk, Kaja Kikas, Eve
Evaluating the efficacy of a teacher-guided comprehension-oriented learning strategy intervention among students in Grade 4
Evaluating the efficacy of a teacher-guided comprehension-oriented learning strategy intervention among students in Grade 4 Vol. 37 Núm. 2 Pág. 509-530 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Kikas, Eve Mädamürk, Kaja Hennok, Liis Sigus, Hardi Talpsep, Teri Luptova, Olga Kivi, Valentina
Transición a educación superior y evaluación
Transición a educación superior y evaluación Vol. 25 Núm. 2 Pág. 15-37 ARTICULO
2022 Educación XX1
Panadero, Ernesto Fraile Ruiz, Juan García-Pérez, Daniel
Deep learning self-regulation strategies
Deep learning self-regulation strategies Vol. 26 Núm. 1 Pág. 10-19 ARTICULO
2021 Revista de psicodidáctica
Panadero, Ernesto Alonso Tapia, Jesús García-Pérez, Daniel Fraile Ruiz, Juan Sánchez Galán, José Manuel Pardo García, Rodrigo
What they say is what they do? Comparing task-specific self-reports, think-aloud protocols, and study traces for measuring secondary school students’ text-learning strategies
What they say is what they do? Comparing task-specific self-reports, think-aloud protocols, and study traces for measuring secondary school students’ text-learning strategies Vol. 35 Núm. 2 Pág. 315-332 ARTICULO
2020 European journal of psychology of education
Rogiers, Amelie Merchie, Emmelien Keer, Hilde Van
Comprensión de texto en e-Learning
Comprensión de texto en e-Learning Vol. 18 Núm. 2 Pág. 31-43 ARTICULO
2019 Ocnos
Martínez, Magalí Marrujo Sucno, Jonathan G. Perillo, Martina González, Federico M. Burin, Débora Inés
Rúbricas y guiones de autoevaluación
Rúbricas y guiones de autoevaluación Vol. 37 Núm. 1 Pág. 164-183 ARTICULO
2014 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Panadero, Ernesto Alonso Tapia, Jesús Huertas Martínez, Juan Antonio
¿Cómo autorregulan nuestros alumnos?
¿Cómo autorregulan nuestros alumnos? Vol. 30 Núm. 2 Pág. 450-462 ARTICULO
2014 Anales de psicología
Panadero, Ernesto Alonso Tapia, Jesús
Assessing self-regulated learning in early childhood education
Assessing self-regulated learning in early childhood education Vol. 22 Núm. 2 Pág. 278-283 ARTICULO
2010 Psicothema
de la Fuente Arias, Jesús Lozano Díaz, Antonia

* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Jun-2024