Examining the validity of self-reports on scales measuring students' strategic processing (2007) Samuelstuen, Marit S. Bråten, Ivar British journal of educational psychology Núm. 2 Pág. 351-378
- Número de citas: 10 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 8 EDUCACION 4 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Does a self-report questionnaire predict strategy use in mathematical problem solving among elementary school children? Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1461-1479 | 2023 | European journal of psychology of education |
Kashihara, Shiho
Fukada, Atsushi
|
Memorization strategies in basic school Vol. 38 Núm. 3 Pág. 945-961 | 2023 | European journal of psychology of education |
Hennok, Liis
Mädamürk, Kaja
Kikas, Eve
|
Evaluating the efficacy of a teacher-guided comprehension-oriented learning strategy intervention among students in Grade 4 Vol. 37 Núm. 2 Pág. 509-530 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Kikas, Eve
Mädamürk, Kaja
Hennok, Liis
Sigus, Hardi
Talpsep, Teri
Luptova, Olga
Kivi, Valentina
|
Transición a educación superior y evaluación Vol. 25 Núm. 2 Pág. 15-37 ARTICULO | 2022 | Educación XX1 |
Panadero, Ernesto
Fraile Ruiz, Juan
García-Pérez, Daniel
|
Deep learning self-regulation strategies Vol. 26 Núm. 1 Pág. 10-19 ARTICULO | 2021 | Revista de psicodidáctica |
Panadero, Ernesto
Alonso Tapia, Jesús
García-Pérez, Daniel
Fraile Ruiz, Juan
Sánchez Galán, José Manuel
Pardo García, Rodrigo
|
What they say is what they do? Comparing task-specific self-reports, think-aloud protocols, and study traces for measuring secondary school students’ text-learning strategies Vol. 35 Núm. 2 Pág. 315-332 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Rogiers, Amelie
Merchie, Emmelien
Keer, Hilde Van
|
Comprensión de texto en e-Learning Vol. 18 Núm. 2 Pág. 31-43 ARTICULO | 2019 | Ocnos |
Martínez, Magalí
Marrujo Sucno, Jonathan G.
Perillo, Martina
González, Federico M.
Burin, Débora Inés
|
Rúbricas y guiones de autoevaluación Vol. 37 Núm. 1 Pág. 164-183 ARTICULO | 2014 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Panadero, Ernesto
Alonso Tapia, Jesús
Huertas Martínez, Juan Antonio
|
¿Cómo autorregulan nuestros alumnos? Vol. 30 Núm. 2 Pág. 450-462 ARTICULO | 2014 | Anales de psicología |
Panadero, Ernesto
Alonso Tapia, Jesús
|
Assessing self-regulated learning in early childhood education Vol. 22 Núm. 2 Pág. 278-283 ARTICULO | 2010 | Psicothema |
de la Fuente Arias, Jesús
Lozano Díaz, Antonia
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Jun-2024