Personality and Emotional Intelligence in Teacher Burnout (2012) ARTICULO Pishghadam, Reza Sahebjam, Samaneh The Spanish Journal of Psychology Vol. 15 Núm. 1 Pág. 227-236

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Interplay of psychological reactance, burnout, and spiritual intelligence
Interplay of psychological reactance, burnout, and spiritual intelligence Vol. 27 Núm. 1 Pág. 76-85 ARTICULO
2022 Revista de psicodidáctica
Pishghadam, Reza Yousofi, Nouroddin Amini, Asieh Sadat Tabatabayeeyan, Maryam
EFL Teachers’ Classroom Management Orientation, Self-Efficacy, Burnout, and Students’ L2 Achievement
EFL Teachers’ Classroom Management Orientation, Self-Efficacy, Burnout, and Students’ L2 Achievement Vol. 24 Núm. 1 Pág. 29-44
2022 Profile
Mahmoodi, Mohammad Hadi Hosseiniyar, Shiva Samoudi, Negin
Emotional Intelligence, Work Satisfaction, and Affective Commitment
Emotional Intelligence, Work Satisfaction, and Affective Commitment Vol. 38 Núm. 3 Pág. 223-230 ARTICULO
2022 Revista de psicología del trabajo y de las organizaciones = Journal of work and organizational psychology
Kuok, Angus C. H.
Inteligencia emocional y bienestar laboral
Inteligencia emocional y bienestar laboral Núm. 454 Pág. 207-230 ARTICULO
2021 Revista de Trabajo y Seguridad Social. CEF
González Rico, Pablo Guerrero Barona, Eloísa Julia Chambel, María José
Factors affecting cyberloafing in computer laboratory teaching settings
Factors affecting cyberloafing in computer laboratory teaching settings Núm. 18 Pág. 13 ARTICULO
2021 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Toker, Sacip Huri Baturay, Meltem
A review of neurophysiological and genetic correlates of emotional intelligence
A review of neurophysiological and genetic correlates of emotional intelligence Vol. 7 Núm. 1 Pág. 137-142
2019 International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education
V. Kosonogov, Vladimir Vorobyeva, Elena Kovsh, Ekaterina N. Ermakov, Pavel
El síndrome de Bournot en las secretarias de la Universidad técnica de Manabí
El síndrome de Bournot en las secretarias de la Universidad técnica de Manabí Núm. 1 Pág. 23 ARTICULO
2019 Revista Caribeña de Ciencias Sociales (RCCS)
Segovia Meza, Silvia Rosio García Valencia, Génesis
The impact of Iranian EFL university students’ personality type on their burnout
The impact of Iranian EFL university students’ personality type on their burnout Vol. 11 Núm. 3 Pág. 87-103 ARTICULO
2018 Bellaterra
Roohani, Ali Esmaeili, Yeganeh Rahimi Domakani, Masoud
Estado de la cuestión sobre inteligencia emocional y burnout en el profesorado por países, año de publicación, ciclos educativos e instrumentos de evaluación
Estado de la cuestión sobre inteligencia emocional y burnout en el profesorado por países, año de publicación, ciclos educativos e instrumentos de evaluación Vol. 21 Núm. 3 Pág. 371-389 ARTICULO
2017 Profesorado
Mérida López, Sergio Extremera Pacheco, Natalio
The Moderator Role of Perceived Emotional Intelligence in the Relationship between Sources of Stress and Mental Health in Teachers
The Moderator Role of Perceived Emotional Intelligence in the Relationship between Sources of Stress and Mental Health in Teachers Núm. 19 Pág. 7-10 ARTICULO
2016 The Spanish Journal of Psychology
Pulido Martos, Manuel López Zafra, Esther Estévez López, Fernando Augusto Landa, Jose María
Case report
Case report Vol. 3 Núm. 1 Pág. 57-66
2015 International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education
Nkyi, Anthony Kwabena
Adaptation and psychometric properties of the SBI-U scale for Academic Burnout in university students
Adaptation and psychometric properties of the SBI-U scale for Academic Burnout in university students Vol. 31 Núm. 1 Pág. 290-297 ARTICULO
2015 Anales de psicología
Boada Grau, Joan Merino Tejedor, Enrique Sánchez García, José Carlos Prizmic Kuzmica, Aldo Javier Vigil Colet, Andreu
Estudio interprofesional de variables psicoeducativas
Estudio interprofesional de variables psicoeducativas Vol. 4 Núm. 1 Pág. 455-464 ARTICULO
2014 International Journal of Developmental and Educational Psychology
Vidal Martínez, Francisca García Sánchez, Jesús Nicasio Pacheco Sanz, Deilis Ivonne

* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024