The Role of Customer Gratitude in Relationship Marketing. (2009) Palmatier, Robert W. Jarvis, Cheryl Burke Bechkoff, Jennifer R. Kardes, Frank R. Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 73 Núm. 5 Pág. 1-18

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Profitability, Customer, Operations, And Logistics Management in MSMEs During The COVID-19 Pandemic
Profitability, Customer, Operations, And Logistics Management in MSMEs During The COVID-19 Pandemic Vol. 19 Núm. 2 Pág. 67-84 ARTICULO
2024 Journal of Technology Management & Innovation
Solís Rivera, Luis Ricardo Leiva Bonilla, Juan Carlos Mora Esquivel, Ronald
The effectiveness of a college athletic department’s pro-environmental initiatives
The effectiveness of a college athletic department’s pro-environmental initiatives Vol. 1 Núm. 2 Pág. 53-72 ARTICULO
2023 Sustainability and Sports Science Journal (SSSJ)
Kim, Young Do Yu, Ho Yeol Nam, Changhyun Dabbs, Shaina M.
Relationship between ethical corporate social responsibility and customer loyalty
Relationship between ethical corporate social responsibility and customer loyalty Vol. 12 Núm. 8 Pág. 2194-2216
2021 Independent Journal of Management & Production
Hamid, Abdelsalam Adam Amsami, Maigana Ibrahim, Siddiq Balal
The impact of customer involvement in airline loyalty programs
The impact of customer involvement in airline loyalty programs Vol. 17 Núm. 3 Pág. 37-49 ARTICULO
2021 Tourism & Management Studies
Flores Limberger, Pablo Pereira, Lucimari Acosta Pereira, Tércio
La transparence numérique
La transparence numérique Vol. 35 Núm. 4 Pág. 73-102 ARTICULO
2020 Recherche et applications en marketing
Portes, Audrey N'Goala, Gilles Cases, Anne-Sophie
Salesperson self-regulation of pride
Salesperson self-regulation of pride Vol. 20 Núm. 1 Pág. 1-17 ARTICULO
2016 Spanish journal of marketing-ESIC
Bagozzi, Richard P. Belschak, Frank D. Verbeke, Willem Gavino, J. C.
Influencia de las emociones en la relación entre la Responsabilidad Social Corporativa y la lealtad del consumidor
Influencia de las emociones en la relación entre la Responsabilidad Social Corporativa y la lealtad del consumidor Núm. 155 Pág. 373-421 ARTICULO
2016 Esic market
Castro González, Sandra Bande Vilela, Belén
From dissatisfied customers to evangelists of the firm
From dissatisfied customers to evangelists of the firm Vol. 17 Núm. 3 Pág. 191-204 ARTICULO
2014 Business Research Quarterly
Cambra-Fierro, Jesús Melero Polo, Iguácel Sesé Oliván, Francisco Javier
Aproximación al concepto de "engagement"
Aproximación al concepto de "engagement" Núm. 33 Pág. 84-103 ARTICULO
2012 Universia Business Review
Cambra-Fierro, Jesús Melero Polo, Iguácel Sesé Oliván, Francisco Javier

* Último cálculo de métricas Dialnet: 20-Oct-2024