Salesperson self-regulation of pride (2016) ARTICULO Bagozzi, Richard P. Belschak, Frank D. Verbeke, Willem Gavino, J. C. Spanish journal of marketing-ESIC Vol. 20 Núm. 1 Pág. 1-17

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Does brand-relationships matter? The role of brand attachment in salesperson performance in retailing
Does brand-relationships matter? The role of brand attachment in salesperson performance in retailing Vol. 26 Núm. 1 Pág. 117-144 ARTICULO
2022 Spanish journal of marketing-ESIC
Braga Chinelato, Flavia Gonçalves Filho, Cid Clodoaldo Lopes Nizza, Júnior
Antecedents and consequences of trust on a virtual team leader
Antecedents and consequences of trust on a virtual team leader Vol. 28 Núm. 1 Pág. 2-24 ARTICULO
2019 European journal of management and business economics
Flavián Blanco, Carlos Guinalíu Blasco, Miguel Jordán Blasco, Pau

* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024