Creating cognitive presence in a blended faculty development community (2005) Garrison, D. Randy Vaughan, Norman Internet and higher education Núm. 1 Pág. 1-12
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Blended learning y la convergencia entre la educación presencial y a distancia Vol. 21 Núm. 1 Pág. 9-22 EDITORIAL | 2018 | RIED |
García Aretio, Lorenzo
|
Developing the Oral Skill in Online English Courses Framed by the Community of Inquiry Vol. 19 Núm. 1 Pág. 73-88 ARTICULO | 2017 | Profile |
Herrera Díaz, Luz Edith
González Miy, Darlene
|
"The best part was the contact!" Vol. 9 Núm. 2 Pág. 207-221 | 2017 | Open Praxis |
Jaffer, Tasneem
Govender, Shanali
Brown, Cheryl
|
Tracking the Path of Communities of Inquiry in TEFL Vol. 22 Núm. 1 Pág. 80-94 ARTICULO | 2015 | HOW |
González Miy, Darlene
Herrera Díaz, Luz Edith
|
Comparing communities of inquiry of Portuguese higher education students: one for all or one for each? Vol. 5 Núm. 2 Pág. 165-178 ARTICULO | 2013 | Open Praxis |
Moreira, José António
Ferreira, António Gomes
Almeida, Ana Cristina
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024