Creating cognitive presence in a blended faculty development community (2005) Garrison, D. Randy Vaughan, Norman Internet and higher education Núm. 1 Pág. 1-12

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Blended learning y la convergencia entre la educación presencial y a distancia
Blended learning y la convergencia entre la educación presencial y a distancia Vol. 21 Núm. 1 Pág. 9-22 EDITORIAL
2018 RIED
García Aretio, Lorenzo
Developing the Oral Skill in Online English Courses Framed by the Community of Inquiry
Developing the Oral Skill in Online English Courses Framed by the Community of Inquiry Vol. 19 Núm. 1 Pág. 73-88 ARTICULO
2017 Profile
Herrera Díaz, Luz Edith González Miy, Darlene
"The best part was the contact!"
"The best part was the contact!" Vol. 9 Núm. 2 Pág. 207-221
2017 Open Praxis
Jaffer, Tasneem Govender, Shanali Brown, Cheryl
Tracking the Path of Communities of Inquiry in TEFL
Tracking the Path of Communities of Inquiry in TEFL Vol. 22 Núm. 1 Pág. 80-94 ARTICULO
2015 HOW
González Miy, Darlene Herrera Díaz, Luz Edith
Comparing communities of inquiry of Portuguese higher education students: one for all or one for each?
Comparing communities of inquiry of Portuguese higher education students: one for all or one for each? Vol. 5 Núm. 2 Pág. 165-178 ARTICULO
2013 Open Praxis
Moreira, José António Ferreira, António Gomes Almeida, Ana Cristina

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024