págs. 181-190
págs. 191-200
De niñas a mujeres: Elena Fortún como semilla de feminismo en la literatura infantil de la postguerra española
págs. 201-208
págs. 209-219
La poesía de la experiencia en la postmodernidad: un acercamiento a la nueva poesía española a través de la obra de Luis García Montero, Miguel d'Ors y Andrés Trapiello
págs. 220-230
The fractal structure of "Pedro Páramo": Comala, when will you rest?
págs. 231-236
Mourning becomes "Paula": the writing process as therapy for Isabel Allende
págs. 237-243
págs. 277-288
Killing two birds with one stone: understanding Spanish VP idioms in and out of context
págs. 289-301
Chicago's heritage language teacher corps: a model for improving spanish teacher development
págs. 302-311
págs. 312-319
Idea: the online translator: implementing national standard 4.1
págs. 320-321
Idea: simulations: interdisciplinary instruction at its best
págs. 322-325
págs. 326-339
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados