págs. 1-10
págs. 11-29
págs. 30-41
págs. 42-52
págs. 53-61
págs. 62-74
págs. 75-85
págs. 86-94
Tetiana Kachak, Tetyana Blyznyuk, Kateryna Fomin, Svitlana Yatsiv, Khrystyna Kachak, Nataliia Lytvyn
págs. 95-111
págs. 112-118
págs. 119-127
págs. 128-137
Review of Higher Education Policies during Pandemic Covid-19: A Vietnamese Perspective
págs. 138-149
Peculiarities of Professional Deformation of Instructor-Officers of Higher Educational Institutions
Kostiantyn Prontenko, Ivan Okhrimenko, Olha Marchenko, Olena Sashurina, Vladyslav Yemanov, Volodymyr Trobiuk, Svitlana Okhrimenko
págs. 150-165
págs. 166-189
Lourdes Padirayon, Freddie P. Masuli, Manny S. Alipio, Daniel T. Ursulum, Grecilia A. Callitong, Segundo D. Pacris Jr.
págs. 190-202
págs. 203-213
Apprehensions and Expectations of Preservice Teachers relative to Practicum during Pandemic: A Sentiment and Qualitative Analysis
págs. 214-222
págs. 223-233
págs. 234-244
págs. 245-256
págs. 257-277
págs. 278-289
págs. 290-299
págs. 300-310
págs. 311-318
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados