Teoria crítica, educació de persones adultes i radicalització de la democràcia
Consol Aguilar
págs. 5-24
Una didàctica crítica per a l’educació de persones adultes a través de l’animació sociocultural
Pere Soler
págs. 25-46
Els dons de l’educació: dels altres, del regal de la cultura i d’una missió de salvació
Joan Andrés Traver Martí
págs. 47-63
Estratègies de postalfabetizació
Marta Soler
págs. 64-76
Algunes especificitats del mercat de treball a Espanya
Marina Aparicio Barberán
págs. 77-102
De l’educació permanent a la formació dels docents passant per l’educació d’adults
Manuel Martí Puig
págs. 103-109
L’educació de persones adultes cap a una ciutadania crítica
Auxiliadora Sales Ciges
págs. 110-119
L’oblit està ple de memòria…
José María López Luna
págs. 120-128
Una experiència de formació vinculada als processos de relació interpersonal. La comunicació social com a tret de l’aprenentatge permanent
Rocío Cruz-Díaz
págs. 129-138
Aprenentatge col·lectiu en un moviment social, una bona escola
Carmen Montalbá Ocaña
págs. 139-164
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: