págs. 221-232
págs. 233-241
págs. 242-250
págs. 251-259
págs. 260-269
The Study of Learning Styles among Medical Students at Majmaah University, Saudi Arabia
Fahad Mohammad Alfhaid, Waqas Sami, Mansour Khater Alzahrani, Mohammed Zaid Aljulifi, Yahya Ahmed Almufarrih, Ahmed Khalid Ibrahim Alaqil
págs. 270-277
págs. 278-284
págs. 285-288
págs. 289-296
págs. 297-306
págs. 307-311
págs. 312-316
págs. 317-328
págs. 329-343
págs. 344-354
págs. 355-364
Ho Chi Minh's Thoughts On Control Of The State's Power And Lessons For Vietnam
Dinh Trung Thanh, Le Cong Huu, Nguyen Thi My Huong, Pham Thi Binh, Tran Mai Uoc
págs. 365-373
págs. 374-379
págs. 380-389
págs. 390-401
págs. 402-410
págs. 411-417
págs. 418-423
Designing a questionnaire of socio-emotional competence of a personality (QSECP)
Vikhman Alexander Alexandrovich, Galyuk Natalya Andreevna, Gorbunova Irina Viktorovna, Katkov Valery Leonidovich, Charny Boris Markovich
págs. 424-435
Using Internet-Memes In Teaching English Grammarto Students Of Pedagogical Programs
Yana Nikolaevna Poddubnaya, Kotov Konstantin Sergeevich, Slukina Anastasia Alekseevna, Anastasiya Sergeevna Martynova, Timofeeva Tatiana Viktorovna
págs. 436-440
págs. 441-446
Temporal Coordination as a Form of Subjective Time of an Individual in an Inclusive Society
Goloborodko Andrey Yurievich, Popov Vitaly Vladimirovich, Muzika Oksana Anatolievna, Kotlyarova Victoria Valentinovna, Kobysheva Larisa Illarionovna
págs. 447-454
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados