Teaching control theory: a selection of methodology based on learning styles
Cinthia Viviana Rojas Palacio, Eliana Isabel Arango Zuluaga, Héctor Antonio Botero Castro
págs. 9-17
Environmental education and ethics in Civil Engineering study programs in the Puno region, Peru
Samuel Huaquisto Cáceres, Edgar Vidal Hurtado Chávez, Isabel Griscelda Chambilla Flores, Katia Natalia Barrientos Paredes
págs. 18-27
págs. 28-37
Sonia Esperanza Monroy Varela, Luis Eduardo Gallego Vega, Francisco Javier Amórtegui Gil, Jenny Marcela Vega Herrera, Hernando Díaz Morales
págs. 38-47
Open-source learning as a skill for geoelectrical data processing: the case of pyGIMLi
Brayan Alexis Quiceno Arenas, Juan-Guillermo Paniagua-Castrillón, Andrés Mauricio Muñoz García, Luis Fernando Duque Gómez, Moisés Oswaldo Bustamante Rua
págs. 48-53
págs. 54-58
Initial teacher training in engineering: a case study
Hernán Paz Penagos, Liliana del Carmen Pedraza Vega, Martha Pimienta Giraldo
págs. 59-66
Curriculum analysis of ethics in engineering: a case study
Andrés Mauricio Ponce Correa, Aléxander Alonso Ospina Ospina, Rosa Elvira Correa Gutiérrez
págs. 67-73
págs. 74-82
págs. 83-90
págs. 91-97
págs. 98-105
págs. 106-114
Arturo Barba Pingarrón, Dayi Gilberto Agredo Diaz, Jesús Rafael González Parra, Alba Covelo Villar, Miguel Ángel Hernández Gallegos, Raúl Gilberto Valdez Navarro
págs. 115-123
págs. 124-135
págs. 136-144
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados