L'heterogeneitat en els referents
págs. 4-4
El poder de la formació
Àlex Moreno, Consol Duran
págs. 5-5
Tornen les trobades presencials al món del lleure educatiu
págs. 6-6
El lleure educatiu s'acomiada dels protocols de la COVID-19
págs. 7-7
Com formen la nostra identitat ?
Isabel Torras Genís
págs. 10-10
El paper del lleure educatiu durant la infància
Eva Palasí Luna
págs. 11-11
La nostra identitat digital, com a les xarxes socials
Mercè López
págs. 12-13
El risc de la desinformació
págs. 14-15
Ser monitor, una marca per sempre !
Roger Buch Ros
págs. 16-16
Lectures recomanades per Maria Elias i Navarro
Maria Elias Navarro
págs. 17-17
L'entrevista
págs. 18-21
Fitxes
págs. 22-27
Recomanen
págs. 28-30
Manual: El manual del bon monitor i la bona monitora
Gabriel Amargós
págs. 32-35
En ruta: Els volcans de la Garrotxa
Carles Figuerola
págs. 36-37
Passa-ho
págs. 38-39
Va d'esplai
págs. 40-41
Racons
Clara Adsuar Cortés
págs. 42-42
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: