Més enllà de les notícies enganyoses (fake news): Anatomia de la desinformació
Deficiències i problemes entorn de la impremta navarresa del segle XVII:: anàlisi de l'Ensayo de bibliografía de Pérez Goyena
Participació i ciutadania activa dels joves a través d'Internet i les xarxes socials: Un estudi internacional
Alexandra Theben, Daniel Aranda, Ismael Peña López, Federica Porcu, Francisco Lupiáñez Villanueva
Viabilitat de la incorporació de l'indicador NPS en l'entorn bibliotecari: revisió d'ús i descripció d'una experiència
Educació per a la utilització de fonts de qualitat: il·lusió o realitat
Com es combaten les notícies falses mitjançant l'alfabetització informacional?: Reptes i estratègies de formació en l'ensenyament superior
Alfabetització informacional en la lluita contra les notícies falses:: l'aplicació d’un objecte d'aprenentatge en una formació per a gent gran
Bruno Luce, Laura Valladares De Oliveira Soares, Lizandra Brasil Estabel
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados