Smartphone Users’ Satisfaction and Regional Aspects: Factors that Emerge from Online Reviews
Fernanda Francielle de Oliveira Malaquias, Romes Jorge da Silva Júnior
págs. 3-14
The Effect of Process Improvement Practices on Manufacturing Competitiveness of Apparel Factories
Jared R. Ocampo, Juan Hernández, Juan Márquez, Antonio Vizán Idoipe
págs. 15-26
Reconfiguring the Firm’s Assets for Innovation
Dusan Schreiber, Patricia Tometich, Aurora Carneiro Zen, Raquel Engelman
págs. 27-39
New Product Opportunity Identification: A Perspective from Inside the Intuitive Phenomenon
Josmael Roberto Kampa, Carlos Cziulik, Paulo André de Camargo Beltrão
págs. 40-54
Empirical Literature on the Business Pitch: Classes, Critiques and Future Trends
Omar Sabaj Meruane, Paula Cabezas del Fierro, Germán Varas, Carlos González Vergara, Alvaro Piña Stranger
págs. 55-63
Capacities of the Research Groups at UNICAUCA, (Colombia) to Develop Spin-Off-type Undertakings
Andrés José Castrillón, Alfonso Infante Moro, Alexander Zúñiga Collazos, Francisco José Martínez López
págs. 64-75
Factores Asociados con el Abandono de Actividades de Innovación en un País en Desarrollo: La Influencia del Nivel de Cooperación Tecnológica Regional
págs. 76-87
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados