Elkarrekin pentsatu, sentitu eta bizi: elkarrizketaren bidez, pentsamendua garatzen
págs. 10-15
Blanca Olalde: "Kultur aniztasunak irakaskuntzan ekarri duen erronkari aurre egiteko baliabide gutxi ditugu oraindik"
págs. 16-20
Urko Arozena: “Gauez ametsen bidez jasotako mezua egunez lantzen badugu, gure zorionerako bidean pauso asko emango ditugu”.
págs. 22-23
Jasone Irigoien Loinaz: “Sormenak, erlaxazioetan lantzen diren sinboloekin uztartzean, inkontzientean ditugun emozioak azaleratzea ahalbidetzen du”.
págs. 24-25
Elena Herran: “Pikler-Lóczy institutuaren ekarpen ugariek hankaz gora jartzen dituzte egungo pediatria, haur-psikologia, arreta edota hezkuntza goiztiarra ere”.
págs. 26-27
Izaro Susperregi, Jaime Altuna: “Ikasleak gaiarekin emozionatzea lortzen badugu, euskararekin emozionatzea lortuko dugu, eta horrek balio handia izango luke”.
pág. 28
Ixabel Millet: “Ikasleari sortzeko aukera paregabea eskaintzen dio ‘kamishibai’ teknikak”.
pág. 29
Pelaio Eizagirre de Garate: “Askotan, ez ditugu grabaketa batzuk ikusten gaizki grabatuta eta editatuta daudelako”.
pág. 30
Alazne Ugartetxea: “Dena ez dugu erosi behar, guk geuk gauza asko egin ditzakegu birziklatzeko materialekin, era erraz eta merke batean”.
págs. 32-33
Ibon de la Cruz: “Nahiz eta gizakia oso konplexua izan, oreka lortzeko behar ditugun gauzak oso gutxi dira, eta eskuragarri ditugu”.
pág. 34
Alvaro Beñaran: “Eskoletan entzuten dugu portaera zailak dituzten haurrak azaltzen ari direla”.
pág. 34
Nerea Mendizabal: “Tamalez, lehiatzera, epaitzera, eskatzera eta diagnostikatzera bideratutako eredu eta patroiekin hezi gaituzte gehienok”.
pág. 35
Marina Pintos: “Irakasle izatea ez da lan erraza, ikasleen kontzentrazio eza, dispertsioa, motibazio falta eta emozio aztoratuak baitaude”.
pág. 36
Mirari Perez Gaztelu: “Urtetik urtera ahotsa osasuntsu mantentzea zailagoa egiten zaigu”.
pág. 37
Joxe Amiama: “Zer pentsatzen dute irakasleek, ikasleek eta familiek etxerako lanei buruz?”.
pág. 37
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados