La història de l’educació a través dels films: una mirada des de la contemporaneïtat pedagògica
págs. 9-17
«Com que permet veure el passat directament, eliminarà, almenys fins a cert punt, la necessitat d’investigació i l’estudi»: films documentals i història de l’educació
págs. 19-34
L’educació representada als documentals de propaganda a Espanya: (1914-1939)
Pilar Prat Viñolas, Anna Gómez Mundó, Josep Casanovas i Prat, Isabel Carrillo i Flores, Nuria Padrós Tuneu, Eulàlia Collelldemont Pujadas
págs. 35-57
La imagen de la escuela en la primera etapa del cine español del franquismo: autarquía, patriotismo y nacionalcatolicismo (1939-1950)
págs. 59-88
La pel·lícula com a instrument per a la investigació historicoeducativa. Metodologies i estudi de cas: la recepció de les transposicions fílmiques de Pinotxo a Itàlia
págs. 89-111
págs. 113-124
págs. 127-165
Antonia Suau Mercadal (1908-2004), catedrática de Lengua y literatura de enseñanza media: modelo para la formación del futuro profesorado de secundaria
Antonio Pablo Bernat Vistarini, José Damián López Martínez, Laura Martínez Cañavate
págs. 167-195
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados