Ser monitor/a: quan el que importa és el qui
pág. 3
pág. 3
pág. 4
pág. 4
pág. 5
pág. 5
Parlar de lideratge: què vol dir ser un "bon líder"?
págs. 8-9
Generant líders: el lleure com a pedrera de persones socialment compromeses
págs. 10-11
El lideratge a l'equip de monitors: com dirigir, acompanyar i entusiasmar en l'educació en el lleure
pág. 12
Entrevista amb... Ignasi Carreras: director de l'Institut d'Innovació Social, d'Esade, i exdirector general d'Intermon Oxfam
pág. 13
págs. 14-15
Josep Lluís Cleries: conseller de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya
págs. 16-20
págs. 21-24
Com dirigim?: autoritaris, democràtics o laissez-faire...
pág. 25
Gimcana de sensacions: jocs per fer treballar els sentits
pág. 26
El vestit del bon amic: activitat per aprendre a valorar l'amistat
pág. 27
El rellotge: per tornar a la calma
pág. 28
Ampe: un joc de ghanès: saltar enlaire i amb les cames endavant
pág. 29
A la recerca dels vaixells extraviats: amagar-se a la nit sense passar por
pág. 30
Entrevista a Arnau Garcia i Conesa: comissari general de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya (MEG) i president de la FCEG
pág. 31
Collserola, tot un món per descobrir: guia pràctica per gaudir del pulmó de Barcelona
págs. 32-33
25 anys esquitxant oportunitats: l'Associació E. L'Esquitx compleix un quart de segle d'atenció als infants i les seves famílies del Casc Antic de Barcelona
págs. 34-35
págs. 36-37
Persona: "A això, no hi vull jugar!"
pág. 38
Societat: Alumnat gitanto: queda molt per fer
pág. 38
Entorn: Sortides i excursions més sostenibles a l'esplai
pág. 39
Transcendent: 18.30 hores. L'hora de ser cristià
pág. 39
págs. 40-42
Infermers per a la transformació social: FUDINCA desenvolupa un projecte per fomentar l'educació per al desenvolupament a través del lleure
pág. 43
pág. 44
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados