pág. 3
pág. 3
pág. 4
pág. 4
pág. 4
pág. 5
pág. 5
págs. 8-9
Entrevista amb... Climent Giné: professor i degà de la Facultat Blanquerna de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport de la Universitat Ramon Llull
págs. 10-11
És el teu esplai inclusiu?: posa't a prova
pág. 12
Construint un esplai inclusiu: agents implicats
pág. 12
pág. 13
El gènere, un constructe social: la diferència entre sexe i gènere
pág. 13
pág. 13
págs. 14-15
Tomàs Molina: físic, periodista i home del temps
págs. 16-20
Aixequem el vol: guia per conèixer els ocells
págs. 21-24
En què ens assemblem?: reafirmem el que ens uneix
pág. 25
Construint màquines: per treballar la cooperació
pág. 26
Ordenem-nos!: per relacionar-nos sense etiquetes
pág. 27
El gènere per TV: treballar el gènere en imatges
pág. 28
Targeta de visita: em conec? I els altres?
pág. 29
Gimcana dels ocells: joc de pistes per conèixer les aus
pág. 30
pág. 31
Rere les veus del Pamano: itinerari per la Vall d'Àssua resseguint indrets de novel·la
págs. 32-33
Conreants hàbits: ens apropem al potencial educatiu dels horts urbans a través de dues experiències
págs. 34-35
págs. 36-37
Persona: colònies, creativitat i música: un espai educatiu
pág. 38
Societat: inclusió i infants amb discapacitat
pág. 38
Entorn: ja hem tornat de colònies... l'hora de valorar
pág. 39
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados