Educació social i lleure: un vincle natural
pág. 5
pág. 5
pág. 6
pág. 6
pág. 7
pág. 7
pág. 7
págs. 9-11
págs. 12-13
Per què bevem alcohol o fumem cànnabis?: són les substàncies tòxiques més consumides entre joves tot i conèixer-ne les conseqüències
pág. 14
Les socioaddiccions: quan la dependència a un grup, al joc, a Internet, al mòbil, a les compres o a la feina esdevé un problema
pág. 15
págs. 16-17
Nadia Ghulam: escriptora afganesa i estudiant d'Educació Social
págs. 18-22
págs. 23-26
Diari dietètic i d'activitat física: millorem l'alimentació i l'exercici físic
pág. 27
Mocador i mataconills = mocaconills: barreja de dos jocs per fer-ne un de nou
pág. 28
Vigila! Accident!: les principals actuacions en cas d'emergència
pág. 29
La diana: treballem en equip per aconseguir l'objectiu
pág. 30
Escapa... si pots!: un joc de pistes amb temps límit
pág. 31
Coneixem l'epilèpsia: a partir del coneixement, aprenem a tolerar i estimar
pág. 32
Santuari de la Mare de Déu de Cabrera: vistes privilegiades sobre la plana de Vic, el Collsacabra i Tavertet
págs. 34-35
El lleure contra la fam: esplais i agrupaments col·laboren amb el Banc dels Aliments, una tasca solidària però també educativa
págs. 36-37
págs. 38-40
La meta de la inclusió: l'Associació Juvenil Esquitx impulsa un projecte de compra de quilòmetres solidaris per a finançar projectes de l'entitat
pág. 41
pág. 42
El cau: un agent transformador en la comunitat educativa
pág. 42
pág. 43
pág. 43
págs. 44-45
pág. 46
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados