Technical study of Germolles’ wall paintings: the input of imaging technique
Christian Degrigny, Francesca Piqué, Nutsa Papiashvili, Julien Guery, Alamin Mansouri, Gaëtan Le Goïc, Vincent Detalle, Dominique Martos Levif, Aurélie Mounier, Stefanie Wefers, Cristina Tedeschi, Marco Cucchi, Jean-Marc Vallet, Anthony Pamart, Matthieu Pinette
págs. 1-8
págs. 9-17
págs. 18-27
págs. 28-35
3D visibility analysis as a tool to validate ancient theatre reconstructions: the case of the large Roman theatre of Gortyn
págs. 36-43
3D visualization tools to explore ancient architectures in South America
Roberto Pierdicca, Eva Savina Malinverni, Emanuele Frontoni, Francesca Colosi, Roberto Orazi
págs. 44-53
Evaluation of the effectiveness of HDR tone-mapping operators for photogrammetric applications
Rossella Suma, Georgia Stavropoulou, Elisavet K. Stathopoulou, Luc van Gool, Andreas Georgopoulos, Alan Chalmers
págs. 54-66
Virtual reassembly and completion of a fragmentary drinking vessel
Despoina Tsiafaki, Anestis Koutsoudis, Fotis Arnaoutoglou, Natasa Michailidou
págs. 67-76
From the archaeological record to ArchaeoBIM: the case study of the Etruscan temple of Uni in Marzabotto
págs. 77-86
Digital Segusio: from models generation to urban reconstruction
Antonia Spanò, Filiberto Chiabrando, Livio Dezzani, Antonio Prencipe
págs. 87-97
págs. 98-111
págs. 112-122
Reconstrucción virtual 3D del coro del Convento de Santa Clara de Toro (Zamora): la recuperación de un ámbito medieval de devoción femenina mediante el registro fotogramétrico y técnicas de renderización
Fernando Gutiérrez Baños, Francisco M. Morillo Rodríguez, Jesús San José Alonso, Juan José Fernández Martín
págs. 123-134
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados