págs. 1373-1393
La guitarra española en la América Latina moderna: guitarreos y guitarras (1800-1950)
págs. 1394-1404
págs. 1407-1415
Patronage and taste in Venetian Dalmatia: the case of Tomaso Cecchino's "Amorosi concetti"
págs. 1416-1422
págs. 1423-1432
págs. 1433-1453
págs. 1454-1459
págs. 1460-1466
págs. 1469-1481
págs. 1482-1498
págs. 1499-1504
Canciones sin música en la corte de Isabel la Católica: "Se canta al tono de"
págs. 1505-1514
págs. 1515-1534
págs. 1537-1537
Textual interplay: sacred and erotic love in motets of the Montpellier Codex
págs. 1538-1541
págs. 1542-1547
págs. 1548-1553
págs. 1554-1558
págs. 1559-1564
págs. 1565-1568
págs. 1571-1577
Just harmonizing it in their own way: change and reaction in judeo-spanish song
págs. 1578-1596
Coplas sefardíes: enfoque poético-musical
págs. 1596-1610
págs. 1611-1612
pág. 1613
pág. 1614
The concept of "Lahan" in Sephardi Liturgical Music: its sources, development and applications in performance practice (Abstract)
pág. 1615
págs. 1619-1626
págs. 1627-1635
Die Auseinandersetzung mit dem Oratium als Kunstgattung in deutschen Musikzeitschriften der zweiten Hälfte des 19: Jahrhunderts
págs. 1636-1642
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados