págs. 7-16
O marco normativo da publ icidade: principais etapas e consecuencias en Galicia
págs. 17-26
págs. 27-38
Percorrido polo deseño da prensa diaria en Galicia: a lei da demanda e a imaxe
págs. 39-54
págs. 55-66
págs. 67-78
As orixes da publicidade audiovisual en Galicia: Medios, soportes e anunciantes
págs. 79-94
págs. 95-104
200 anos de espera: o papel dos xornalistas nos dous séculos de historia da prensa galega
págs. 105-116
págs. 117-130
págs. 131-138
págs. 139-152
págs. 153-168
Televisión local en Galicia: unha aproximación á comunidade de intereses e ás relacións medio-comunidade
págs. 169-178
págs. 179-182
págs. 183-196
págs. 197-208
págs. 209-216
Informe anual sobre el estado de la publicidad y el corporate en España (1999)
Es reseña de:
Informe anual sobre el estado de la publicidad y el corporate en España
Justo Villafañe
Pirámide, 1999
pág. 217
Informe de la comunicació a Catalunya 2000
Es reseña de:
Informe de la comunicació a Catalunya 2000
María Corominas (dir.), Miquel de Moragas (dir.)
Barcelona : 'Institut de la Comunicació (InCom) , 2000
pág. 217
Informe mundial sobre la comunicación y la información. UNESCO
Es reseña de:
Informe mundial sobre la comunicación y la información
2000
pág. 218
pág. 218
Comunicación intercultural, Miquel Rodrigo Alsina. Editorial Anthropos
Es reseña de:
Rubí (Barcelona) : Anthropos, 1999. ISBN 84-7658-572-1
pág. 219
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados