Unha experiencia baseada en competencias coa prensa e as matemáticas nunha aula virtual
Carmen Buitrón Pérez, Maruxa Barca López, José Mª Barca López, María José Fernández Martínez, Dolores Pilar García Agra, Esperenza Gesteira Losada, Olga Martínez Cancelas, Mirian Mosquera Macías, Julio Rodríguez Taboada
págs. 5-14
págs. 15-17
págs. 19-29
Rosa M. Crujeiras-Casais, Alexandre Cortés Ayaso, Rafael Fernández Casado, Dolores Pilar García Agra, María Victoria Otero Espinar, María Elena Vázquez Abal
págs. 31-36
págs. 37-44
págs. 45-49
págs. 51-53
págs. 55-62
págs. 63-68
págs. 69-73
págs. 75-81
págs. 83-89
O dilema dos prisioneiros: valor dos paradoxos na clase de matemáticas
José Miguel Contreras García, María del Carmen Batanero Bernabeu, José Pedro Arteaga Cezón, Gustavo Raúl Cañadas de la Fuente
págs. 91-96
págs. 105-106
María Wonenburger Planells na creación do coñecemento. As irmás de Hipatia
Ana D. Tarrío-Tobar, Matilde Ríos Fachal, Ana Belén Rodríguez Raposo, Rosa M. Crujeiras-Casais, María Elena Vázquez Cendón
págs. 107-110
págs. 111-113
págs. 115-120
págs. 143-144
A arte de Vasarely: mirada matemática
págs. 145-147
págs. 149-153
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados