págs. 241-242
págs. 243-246
págs. 247-250
págs. 251-254
págs. 255-260
págs. 261-262
200 Integrated inspection strategy model with inspection errors and positive inspection time lengths
págs. 263-264
Quality: An ethical inquiry
págs. 265-266
To make it 'total': Quality management over subcultures
págs. 267-268
págs. 269-270
págs. 271-274
págs. 275-280
págs. 281-282
Teamwork and total quality management: A durable partnership
págs. 283-284
Employee satisfaction: Does Kano's model apply?
págs. 285-288
Challenges posed to performance management by TQM gurus: Contributions of individual employees versus systems-level features
págs. 289-290
págs. 291-292
págs. 293-296
págs. 297-298
págs. 299-300
págs. 301-304
págs. 305-308
Robust two-sample statistics for testing equality of means: A simulation study
págs. 309-310
págs. 311-314
págs. 315-316
págs. 317-318
págs. 319-320
págs. 321-322
págs. 323-324
págs. 325-326
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados