págs. 292-293
págs. 294-295
págs. 296-297
págs. 298-299
págs. 300-301
Mythes et symboles dans les manifestations artistiques du Paléolithique supérieur: la place des assemblages animal/animal et animal/humain
págs. 302-303
From the iconography of rock art to its anthropological interpretation
Georges Sauvet, Robert Layton, Tilman Lenssen-Erz, Esther López Montalvo, Paul S.C. Taçon, André Wlodarczyk
págs. 304-305
págs. 306-307
págs. 308-309
Palaeolithic cave art in Italy: from the iconography of signs to the underlying symbols
págs. 310-311
págs. 312-313
págs. 314-315
Towards a more rigorous definition of terms: are there scenes in European Palaeolithic art?
págs. 316-317
Mixed human-animal representations in Palaeolithic art: an anthropological perspective
págs. 318-319
págs. 320-321
págs. 322-323
Musical instruments in Siberia: (early stage of the Upper Paleolithic)
págs. 324-325
Social memory inscribed in rock art: Bear Restoration Complex in Pleistocene-Holocene Transition Siberia and North America
págs. 326-327
págs. 328-329
Signes, parois, espaces: modalités d'expression dans le Paléolithique supérieur ouest-européen
págs. 330-331
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados