págs. 381-390
págs. 391-399
págs. 400-411
págs. 412-423
págs. 424-430
Internal and External Focus of Attention in a Novice Form Sport
Gavin P. Lawrence, Vicky M. Gottwald, James Hardy, Michael A. Khan
págs. 431-441
The Relationship Between Motor Skill Proficiency and Body Mass Index in Preschool Children
Samuel W. Logan, kristin Scrabis Fletcher, Christopher M. Modlesky, Nancy Getchell
págs. 442-448
págs. 449-457
Effects of Training on the Estimation of Muscular Moment in Submaximal Exercise
Celine Leverrier, Antoine Gauthier, Arnaud Nicolas, Corinne Molinaro
págs. 458-465
Instructions to Adopt an External Focus Enhance Muscular Endurance
David C. Marchant, Matt Greig, Jonathan Bullough, Daniel Hitchen
págs. 466-473
págs. 474-481
págs. 482-490
págs. 491-498
Carmina Pascual, Amparo Escartí Carbonell, Ramón Llopis Goig, Melchor Gutiérrez Sanmartín, Diana Marín Suelves, Paul M. Wright
págs. 499-511
págs. 512-520
págs. 521-535
Effects of Curricular Activity on Students� Situational Motivation and Physical Activity Levels
Zan Gao, James C. Hannon, Maria Newton, Antonio Javier Barragán Piña
págs. 536-544
págs. 545-554
págs. 555-564
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados