Educació lenta: sovint, menys és més
pág. 5
pág. 6
Trencar el tabú de la lentitud: una conversa virtual entre Joan Domènech i Carl Honoré
Joan Domènech Francesch, Carl Honoré
págs. 7-9
págs. 10-11
Pedagogia "creativa" des de la condició humana: en temps d'excel.lència en l'educació
págs. 12-20
págs. 21-24
Recuperant l'alè: famílies en procés de desacceleració
Carmen Granados Gálvez, Clàudia E. Díaz Gutiérrez, Anna Ortiz Llargués
págs. 25-30
págs. 31-35
págs. 36-38
págs. 39-44
págs. 45-48
págs. 49-53
págs. 55-61
Construint coneixement de forma compartida: cap a bones pràctiques de treball en equip
págs. 71-77
La revolució dels àlbums il.lustrats: quam el text i la imatge formen un relat coral
págs. 79-80
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados