págs. 6-9
págs. 14-23
Per una definició àmplia de la innovació: producte, procés, organització i màrqueting
págs. 24-38
Governança de la innovació: treure el màxim profit dels sistemes d`innovació
págs. 39-47
págs. 48-54
págs. 56-65
Posada en marxa d`una direcció d`innovació a l`empresa: full de ruta cap a una cultura plenament innovadora
págs. 66-78
págs. 79-86
págs. 87-97
págs. 100-110
La fiscalitat en el foment de la innovació: un impacte directe o indirecte?
págs. 111-124
págs. 125-140
Parcs científics i tecnològics: la creació de nous entorns favorables a la innovació
págs. 141-149
págs. 150-164
Pacte Nacional per a la recerca i la innovació: compromís col·lectiu per al progrés de Catalunya
págs. 165-173
Entrevista a Mark Romoff: per garantir l`èxit en la innovació, la recerca, l`empresa i el govern necessiten caminar plegats
págs. 176-182
págs. 182-183
págs. 184-191
págs. 192-195
págs. 196-199
Innovació, valorització i universitat: el programa Innova a la UPC
págs. 200-211
págs. 212-218
L`experiència de l`OGE: innovar a l`Administració per afavorir l`activitat empresarial
págs. 219-225
págs. 226-227
págs. 228-234
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados