Aproximació a la mesura ECTS i disseny de mecanismes d'avaluació de les competències socio-profesionals a l'Enginyeria Tècnica Industrial
Bartomeu Alorda Ladaria, Jaume Verd Martorell, Guillermo Rodríguez-Navas Gonzalez
págs. 3-26
Enseñanza de materias jurídicas en inglés siguiendo el método del caso: una experiencia
Anselmo Martínez Cañellas
págs. 27-36
Perquè cal canviar el model de gestió dels centres educatius per a millorar els resultats de l'aprenentatge dels alumnes
Joan Ras Jansà
págs. 37-44
Contextos de colaboración familia-escuela durante la primera infancia
Maria Lluïsa Mir Pozo, Margalida Batle Siquier, Marta Hernández Ferrer
págs. 45-68
Automatismes en l'adquisició de la lectura a l'educació infantil
Joan Miquel Pintado Díaz
págs. 69-90
Treball comunitari: treball socioeducatiu en xarxa
Lluís Ballester Brage, Antonio José Muñoz Rico
págs. 91-108
Els joves en un centre d'acollida de baixa exigència
José María Piñeiro Rodríguez, Biel Gelabert Noguera
págs. 109-118
"Aprendre a estimar", un programa de prevenció de la violència de gènere destinat a les noies del centre socioeducatiu "Es Pinaret"
Elisa Nieves Ribas Galumbo, Marta Escoda Trobat, Cécile Ribas Galumbo (il.)
págs. 119-128
L’aprenentage significatiu a l’aula
Antoni Ballester Vallori, Santiago Vicente Llavata
págs. 129-132
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: