Implicacions de la concepció contructivista a la metodologia
M. Rosa Terradellas i Piferrer
pág. 2
Criteris per a l'organització a l'educació infantil
M. Antonia Pujol i Subirà
pág. 12
Aprendre per racons, aprendre des dels racons
Rosa Ametller
pág. 23
Com fem projectes de treball
pág. 32
Els tallers a l'escola
Montse Castells
pág. 39
Agrupaments flexibles: implicacions organitzatives
Elisenda Papiol
pág. 45
Organització: El pla de treball a l'escola d'àmbit rural
Gemma Nebot
pág. 56
Metodologia: El grup-classe com a generador de coneixement
Maite Mases i i Giné
pág. 62
Aplicant la Reforma: Una sortida per deprés de l'ESO: els programes de garantia social
Salvador Auberni
pág. 69
Sobre l'escola 3-12
Jaume Cela Ollé
pág. 75
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: