Quatre personatges i un esdeveniment del passat que van a treballar pel futur de l'educació
pág. 4
Pestalozzi: l'educació integral de la persona
Jordi Monés i Pujol-Busquets
pág. 5
Aplicacions pràctiques de les idees de Pestalozzi
Ramon Miquel Bassa i Martín
pág. 9
Lev S. Vigotski: una perspectiva sobre les relacions entre desenvolupament i aprenentage
Ignasi Vila Mendiburu
pág. 13
Aplicar Vigotski
Teresa Mauri Majós
pág. 17
Freinet ara i aci
Mercé Viana Martínez, Teresa Hermoso
pág. 21
Aplicar Freinet: activitats de càlcul viu a l'escola
Sebastián Gertrúdix Romero de Avila
pág. 25
La teoria de Piaget: un instrument sempre vigent en educació
Aurora Leal García
pág. 31
Piaget i la no violència: penseem els conflictes
Jesús Manuel de Miguel Rodríguez
pág. 35
Cent cinquanta anys formant mestre a Barcelona (1846-1996)
José Manuel Aja
pág. 41
Ús de l'observació pels professionals: reflexions sobre la realitat quotidiana
María Teresa Anguera Argilaga
pág. 43
El llibre de text
Ignasi Riera
pág. 51
Concordances a primer
Olga Zapatero
pág. 57
Mercat de tardor
Maribel Díaz
pág. 65
Experiència escolar: Llades i serenos
Joan M. Díez
pág. 69
La desobediència
Dolors Sala
pág. 75
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: