La pràctica pedagògica no es construeix en el buit: pensament i acció de l'educar infantil
Javier Argos
pág. 7
<<El llibre aventurer>>Una proposta d'animació lectora per a l'alumnat d'educació infantil
Cristina Girbés, M. Victòria Llopis
pág. 17
<<L'aigua és un bé essencial i escás. Tinguem-ne cura>>
Dolors Arnau, Maribel Cazorla
pág. 23
Escolaritat compartida en el marc ordinari
Maria Prat Grau, Ros Lina
pág. 27
Com treballar el llenguaje plástic a educació infantil de la má de Picasso
Anna Pujol
pág. 33
Els racons de joc simbólic com a alternativa per resoldre conflictes
Maria M. Segura, Lidia Almacellas
pág. 37
De l'antic BUP a la nove ESO: requeriments cognitius per al professorat
Joan Biscarri Gassió
pág. 41
Crear, publicar i compartir en xarxa. Les unitats didáctiques multimédia compartides
Josep Olivella, Ramón Barlam Aspachs
pág. 47
De la Patagònia a l'Everes
Toni Carrerras
pág. 59
Els arbres no ens deixen el bosc
Toni Vidal
pág. 60
Un cop de má per a mestres d'educació fisica
Eva Tusal
pág. 61
Tallers: viquem la diversitat. Com cal abordar el tema de la diversitat a l'escola
Margarita Vila
pág. 69
Exposició de bolets. Com una activitat clássica esdevé una experiència innovadora
Antònia Maria Cirer Costa
pág. 73
Convocatòries. Literaatura infantil i juventud
pág. 79
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: