Què podem fer amb l'avaluació?
Francesc Martínez
pág. 5
Les proves, uns instruments per a l'avaluació interna dels centre
Maria Cristina Pujol Matas
pág. 9
Cap a una autoregulació de l'aprenentage
Carles Subias
pág. 15
Avaluem la poesia e el text poétic
Monserrat Almonacid, Montserrat Riera
pág. 17
La utilizació de diferents instruments d'avaluació en el seguiment de l'alumnat
María del Pilar Menoyo Díaz
pág. 31
Avaluació del desenvolupament de les emocions
Montserrat Talavera
pág. 35
Els materials i els espacis també parlen de la interculturalitat
Isabel del Arco Bravo
pág. 39
Jornades sobre jocs sensibilitzadors per a la integració a l'escola d'infants amb problemes de disminició
pág. 45
Un exemple de globalitat: el ball de la Plana Alta
Rosa María Miralles, Antonio Gálvez
pág. 49
em d'excursió. Un treball interdisciplinari a partir de l'educació física
Josep Bonil Gargallo, Marga Fortunado i Roblas
pág. 57
Estudi de les necessitats educatives social i de salut de l'alumnat
Elisabeth Julià, Encarna Molina
pág. 65
Juguem a ser particules
Antonio Colomer Viadel
pág. 69
Informacions
pág. 79
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: