Globalització del coneixement i educació
Josep María Rotger Cerdà, Fernando López Palma
pág. 6
Què s'ha d'aprende de les tecnologies de la informació i de la comunicació a les escoles?
Jordi Quintana Albalat
pág. 9
Què s'ha d'aprendre sobre, de, amb, i per a les TIC a la educació infantil
Miren Garralda, David Beltran Guerrero
pág. 15
El tractament de les TIC com a eix transversal
Saül Dalmau
pág. 23
L'organizació de les TIC als centres educatius de primària
pág. 29
Les TIC a l'escola, quotidianitat?
Mariona Grané i Oró
pág. 35
La biblioteca escolar i el tratament de la informació
R. Artigal, Toni Díaz
pág. 39
Les tecnologies de la informació i de la comunicació i l'atenció a la diversitat
pág. 45
El dictat: una proposta de sistematitzaciò
Núria Domènech
pág. 55
Una gran lliçó de democrácia
Roger Canals
pág. 61
Autoshiatsu per a docents
Cristina Salas
pág. 63
Què trabaran els nois i les noies al Fòrum
Josep Manuel Udina i Cobo
pág. 66
Una propuesta per la renovació de l'ensenyment de les llengues a l'escolaritat obligatòria
Oriol Guasch Boyé
pág. 69
A l'escola amb les emocions
Lola Abelló Planas
pág. 75
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: