págs. 9-11
págs. 12-13
Quen conta un conto acrecenta outro conto!: contribucións da antropoloxía á investigación da literatura oral
págs. 14-16
págs. 17-20
págs. 21-23
págs. 24-27
Dos equívocos da história à emergência do imaginário: como nasceram as lendas de Mouros?
págs. 28-30
As dedicatorias: Valor literario e interese didáctico dun xénero popular adolescente
págs. 32-34
págs. 35-37
A tradición oral: unha viaxe pola memoria nas aulas de secundaria
págs. 38-42
págs. 44-46
A festa da narración oral de Galicia: unha experiencia para dar que falar
págs. 47-50
págs. 51-53
págs. 54-56
págs. 58-62
págs. 63-66
págs. 67-69
Literatura oral a través das ondas sen fronteiras: a experiencia de Ponte... nas ondas! e a posta en valor do patrimonio inmaterial galego-portugués
págs. 70-73
págs. 75-78
págs. 80-86
A lingua o ensino da lingua e a literatura galega na ESO: unha aproximación sociopedagóxica á situración desta área curricular
Bieito Silva Valdivia, Carmen Morán de Castro, Pilar Buela Piedra, Xaquín Loredo Gutiérrez
págs. 88-93
Gimeno Sacristán (entrevista): a educación hoxe: interrogantes e retos sociais
Xulio Rodríguez López (entrev.), Sacristán Gimeno (entrevistado)
págs. 94-107
Observatorio galego de e-learning: o estdo do e-learning na universidade galega
págs. 108-111
Un posgrao en educación no medio rural: unha reivindicación feita realidade
págs. 112-115
págs. 116-122
págs. 124-130
págs. 131-133
Se non tes cabeza, para que queres o sombreiro?: instrucións para gozar coas linguas (as propias e as alleas) ou de como outra educación lingüística é posíbel
págs. 134-137
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados