Kerry Browne, Wolfgang Christian, Stamatis Vokos, Brad Ambrose
págs. 253-254
págs. 255-259
Robert A. Malkin, Brent K. Hoffmeister, Shubho Banerjee, Andrew R. Shores
págs. 260-266
Force characterization of eddy currents
Miguel Vicente Andrés Bou, Javier Ruiz Fuertes, Julio Pellicer, R. Lacomba-Perales, Domingo Martínez García
págs. 267-271
Dancing paperclips and the geometric influence on magnetization: A surprising result
David P. Jackson
págs. 272-279
J. D. Jackson
págs. 280-288
págs. 289-294
Off-axis electric field of a ring of charge
Fredy R. Zypman
págs. 295-300
Surprises in the multipole description of macroscopic electrodynamics
R. E. Raab, O. L. de Lange
págs. 301-312
Time in classical electrodynamics
Fritz Rohrlich
págs. 313-315
Using visualizations to teach electrostatics
Marcia C. Linn, Janet M. Casperson
págs. 316-323
Teaching about circuits at the introductory level: An emphasis on potential difference
A. S. Rosenthal, C. Henderson
págs. 324-328
págs. 329-336
Teaching Faraday's law of electromagnetic induction in an introductory physics course
Yaron Lehavi, Igal Galili, Dov Kaplan
págs. 337-343
Why is Ampère's law so hard? A look at middle-division physics
Corinne A. Manogue, Kerry Browne, Barbara Edwards, Tevian Dray
págs. 344-350
págs. 351-354
Gaussian beams in the optics course
Enrique J. Galvez
págs. 355-361
págs. 362-364
págs. 364-365
págs. 365-366
págs. 366-367
págs. 367-368
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados