Jornalismo iconográfico em Portugal: a cobertura gráfica dos acontecimentos da actualidade (1835-1900)
págs. 23-40
págs. 41-58
págs. 59-78
La prensa femenina : al servicio del consumo de género: Desde el siglo XIX hasta la consumer girl digital
págs. 79-96
págs. 97-116
La radiodifusión cristiana estadounidense: tendencias históricas, audiencias, temáticas y formatos
págs. 117-138
págs. 141-156
Estudo comparativo dos contidos informativos en mobilidade das televisións españolas e latinas
Manuel García Torre, José Juan Videla Rodríguez, Finocha Formoso
págs. 157-170
Estrategias de los medios tradicionales frente al fenómeno de Youtube en España: el caso Floxer y MTDMAD
págs. 171-182
págs. 183-194
A estratexia de coprodución da Televisión de Galicia: o caso de Vidago Palace
págs. 195-208
págs. 209-224
El diaro El comercio del Ecuador y las estragegias de negocio en el periodismo móvil
Yalitza Therly Ramos Gil, Carmelo Márquez Domínguez, María Fannery Suárez Berrío
págs. 225-242
Avaliación dos actores da Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal da produción audiovisual: Novos mercados
págs. 243-276
págs. 277-294
Os xornais rexionais en papel de Portugal e Galicia: a incerta perspectiva dun mercado en declive
Óscar Juanatey Boga, Paulo Faustino, Valentín Alejandro Martínez Fernández
págs. 296-306
El salto de los medios tradicionales a las redes: análisis de casos ecuatorianos
José Rúas Araújo, Andrés Mazaira Castro, Iván Puentes Rivera
págs. 307-324
New digital communications, new advertising: the case of airlines in social media
Joan-Francesc Fondevila-Gascón, Pedro Mir Bernal, Mónica Muñoz González, Óscar Gutiérrez-Aragón, Gaspar Berbel Giménez
págs. 343-366
págs. 367-384
págs. 385-398
As marcas e a publicidade digital: o caso do Pokémon Go
págs. 399-420
Estrategia de marketing e comunicação: melhorar a experiência de uma empresa de energia portuguesa
págs. 421-446
Comunicación online en las universidades ecuatorianas
Adriana Graciela Segura Mariño, Francisco Javier Paniagua Rojano
págs. 447-462
Flag airlines: a identidade gráfica das compañías aéreas desde a perspectiva da marca país
págs. 463-478
Imaxe e seguridade turística en Brasil durante os Xogos Olímpicos: un estudo en medios dixitais españois
págs. 495-512
Medios de comunicación como fontes de información turística: análise de contidos sobre o Zika no Brasil
Jaime Álvarez de la Torre, Diego Rodríguez-Toubes Muñiz, Valentín Alejandro Martínez Fernández
págs. 513-526
A publicidade na contorna da televisión social: unha análise DAFO
págs. 527-540
Comunicación corporativa digital y creación de audiencia: el modelo romanarmy.eu
Manuel Gago Mariño, José Manuel Costa García, Rebeca Blanco Rotea, David González Álvarez, Valentín Álvarez Martínez, João Fonte, Xosé López García
págs. 541-560
Cinco años de Marca España: análise e reflexións acerca da visión interna e externa
págs. 561-576
Migração da publicidade para as redes sociais: case Pony Veículos
págs. 577-594
págs. 595-608
Comunicación corporativa e novas tendencias: exploración dos xéneros corporativos audiovisuais
págs. 609-620
A fidelización da audiencia televisiva: aproximación teórica e validación empírica
Esther Medina Ferreiro, Javier Mosquera, Andrés Mazaira Castro
págs. 623-634
págs. 635-652
A recepção dos cosmentários da Rádio Gaucho: o esporte a partir dos Estudos Culturais
págs. 653-670
A pesquisa científica de edição de vídeo na comunicação periodística audiovisual em Portugal
Carlos Canelas, Jorge Ferraz de Abreu, Jacinto Gordinho, Isabel Ferin Cunha
págs. 671-686
Comités editoriales en ciencias de la comunicación: ¿pluralidad o estandarización geográfica?
págs. 689-708
págs. 709-728
págs. 729-744
págs. 745-760
Jornalismo imersivo: usuario e novos produtos a partir do aplicativo de realidade virtual da Folha de São Paulo
págs. 763-778
Reconfiguración da profesión xornalística: novo escenario e cometidos nunha nube de cambio e emprendemento
págs. 779-788
Narrativas transmedia: aproximación comparativa entre proxectos multiplataforma nativos e non nativos
págs. 789-808
Xornalismo inmersivo e televisións públicas europeas: plataformas, aplicacións e posibilidades de consumo
págs. 809-830
Comenta, comparte y dona: construyendo comunidades de marcas con causa en las redes sociales
Bernardo Amezcua, Alicia de la Peña de León, Juana Maria Saucedo Soto, Ana Carolina Zabala
págs. 831-850
págs. 851-864
Un mundo que nace: ecosistema de contenidos para tecnologías inmersivas de realidad virtual
Manuel Gago Mariño, Carlos Toural Bran, Xosé López García, Xurxo Salgado Tejido
págs. 865-880
A infografía multimedia: un xénero á procura de novos usuarios para os medios
págs. 881-892
Midialivrismo na perspectiva das Epistemologías do Sul: a mobilidade digital e a contra hegemonia no Mídia Ninja
Alice de Oliveira Andrade, Francisco José da Silva Rocha Filho, Itamar de Morais Nobre
págs. 893-910
págs. 911-932
págs. 935-948
A fotografía como forma de acceso á I+D-i en España: un caso de estudo: o certame FOTCIENCIA
págs. 949-974
Ana Cecilia Vaca Tapia, Francklin Rivas Echeverría, Johonny Alejandro Aragón Puetate, Jorge Miguel Coello Avellaneda
págs. 975-998
págs. 999-1022
Os festivais de cine como evento promocional de marca-país: análise do Festival de Cine de Ourense
págs. 1023-1042
Página web caso Chevrón Ecuador: aplicación metodológia
José Luciano Revelo Ruiz, Raimundo Alonso López Ayala, Alexandra del Carmen Mina Páez
págs. 1043-1060
págs. 1061-1080
Manifestações en tempos de crise económica: fotografias como memôria ou esquecimento?
págs. 1081-1100
Influencers de servizo público: o "desembarco" de Viceland na televisión pública australiana
págs. 1101-1110
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados