Periodo de publicación recogido
|
|
|
"Lifelong learning Ecologies: Linking formal and informal contexts of learning in the digital era".
Albert Sangrá Morer, Juliana Elisa Raffaghelli, George Veletsianos
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 4, 2019, págs. 1615-1618
George Veletsianos, Nicole Johnson, Olga Belikov
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 4, 2019, págs. 1713-1728
A posthumanist critique of flexible online learning and its "anytime anyplace" claims.
Shandell Houlden, George Veletsianos
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 3, 2019, págs. 1005-1018
Royce Kimmons, George Veletsianos
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 47, Nº. 3, 2016, págs. 445-464
Digging deeper into learners' experiences in MOOCs: Participation in social networks outside of MOOCs, notetaking and contexts surrounding content consumption.
George Veletsianos, Amy Collier, Emily Schneider
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 3, 2015, págs. 570-587
Open practices and identity: Evidence from researchers and educators' social media participation.
George Veletsianos
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 44, Nº. 4, 2013, págs. 639-651
Editorial: Crossing boundaries: Learning and teaching in virtual worlds.
Sara de Freitas, George Veletsianos
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 41, Nº. 1, 2010, págs. 3-9
Conversational agents in virtual worlds: Bridging disciplines.
George Veletsianos, Robert Heller, Scott Overmyer, Mike Procter
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 41, Nº. 1, 2010, págs. 123-140
Conversing with pedagogical agents: A phenomenological exploration of interacting with digital entities.
George Veletsianos, Charles Miller
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 39, Nº. 6, 2008, págs. 969-986
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados