Periodo de publicación recogido
|
|
|
Sección abierta de homenaje a Laura Rubio
Fàtima Avilés Sedeño, Ramona Valls Montserrat, Blanca Romanyá, Mònica Rius, Antoni Poch i Comas, Elena Noguera i Pigem, Maria Monzó Tatjé, Mariona Masgrau Juanola, María del Mar Lorenzo Moledo, Mariona Graell Martín, Miquel Gómez i Serra, Monike Gezuraga Amundarain, Pilar Folgueiras Bertomeu, Susagna Escardíbul, Pilar Aramburuzabala Higuera, Marta Ballvé, Sílvia Blanch Gelabert, Carme Bosch i Vila, María Antonia Buenaventura Rubio, Marta Burguet i Arfelis, Joan Casas, Anna Carmona, Diana Casellas, Jaume Cela Ollé, Francisco Esteban, Pep Alsina, Silvia Burset, Beatriz Jarauta Borrasca, Esther Luna González, María Cruz Molina Garuz, Judit Naira, Berta Palou Julián
RIDAS. Revista iberoamericana de aprendizaje servicio: Solidaridad, ciudadanía y educación, ISSN-e 2339-9341, Nº. 14, 2022, págs. 193-214
M. Àngels Ollé, una dona persistent
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 408, 2019 (Ejemplar dedicado a: Temes controvertits), págs. 65-67
Per comprendre i transformar el món
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 406, 2019 (Ejemplar dedicado a: Dificultats d'aprenentatge), págs. 27-31
Jordi Tomàs (1974-1996). Des d’una modesta perspectiva històrica
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 400, 2018 (Ejemplar dedicado a: 50 anys de Rosa Sensat: 1965-2015), págs. 143-147
Carme Tomàs (1996-2005). En la cruïlla de dues èpoques
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 400, 2018 (Ejemplar dedicado a: 50 anys de Rosa Sensat: 1965-2015), págs. 148-152
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 398, 2018 (Ejemplar dedicado a: Pensament crític), págs. 68-69
Què, ens hi posem? T'hi afegeixes?
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 394, 2017, págs. 6-10
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 392, 2017, págs. 68-71
Entrevista a Daniel Cassany: Llegir i escriure en el segle XXI
Daniel Cassany Comas, Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 387, 2016 (Ejemplar dedicado a: Es ven la Tour Eiffel), págs. 21-28
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 384, 2015, págs. 29-36
Entrevista a Manuel Delgado: L'amor a la vida i la mania de desobeir
Antoni Poch i Comas, Núria Ventura
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 378, 2014 (Ejemplar dedicado a: Pensar, construir i habitar), págs. 25-32
"El aprendizaje-servicio en España" i "Ganarse la libertad"
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 374, 2014, págs. 75-76
Els moviments de renovació pedagògica sempre han mirat cap al futur
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 373, 2014, págs. 6-10
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 369, 2013, págs. 7-12
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 369, 2013, págs. 13-16
Filosofia 3/18, vint-i-cinc anys!
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 364, 2012, págs. 70-73
Lynn Margulis: La voluntat d'ésser, l'impuls de fer
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 362, 2012, págs. 69-71
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 361, 2012, págs. 6-14
Alguns maldecaps a l'escola en el dia a dia
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 360, 2011, págs. 33-39
Compromís ètic del professorat. En el 25è aniversari de la Federació de Catalunya
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 357, 2011, págs. 63-70
La Setmana de l'Ensenyament de Terrassa: cooperació i presència ciutadana
Antoni Poch i Comas
Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 362, 2010 (Ejemplar dedicado a: Les TAC per una escola creativa, cooperativa i innovadora), págs. 75-80
Què hi vam anar a fer a Londres
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 343, 2010 (Ejemplar dedicado a: La vida en una fulla de col i altres històries), págs. 73-80
Competència en el coneixement i en la interacció amb el món físic
Antoni Poch i Comas
Revista catalana de pedagogia, ISSN 1695-5641, Nº. 7, 2009-2010, págs. 177-196
Un pastís d'aniversari per a Darwin
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 325, 2008 (Ejemplar dedicado a: Venim dels micos? Obrim la porta a Darwin), págs. 2-6
De les tècniques Freinet a l'ensenyament de les competències
Antoni Poch i Comas
Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 339, 2007 (Ejemplar dedicado a: Què s'ha d'ensenyar, què s'ha d'aprendre), págs. 20-28
El relleu generacional en l'ofici més bonic del món
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 320, 2007, págs. 29-39
Variacions sobre la infància o l' origen de melodies que grinyolen
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 298, 2005, págs. 2-10
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 281, 2004, págs. 18-26
Un nou setge a l'escola pública
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 268, 2002, págs. 13-20
Què s'ha d'aprendre a les escoles d'educació primària?
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 252, 2001, págs. 12-18
La vida quotidiana: ens ho passem bé fent de mestres de primària
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 238, 1999 (Ejemplar dedicado a: La primària, cultura de la il-lusió), pág. 9
Educació política: per què a l'escola
Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 234, 1999 (Ejemplar dedicado a: Educació política), pág. 31
Sobre "les fonts de la fatiga de l'ensenyament"
Ángel Bernal, Anna Castelblanque, Daniel Pagès, Antoni Poch i Comas
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 108, 1986, págs. 24-28
Domènech, Jordi. "Aprenentatge basat en projectes, treballs pràctics i controvèrsies: 28 propostes i reflexions per ensenyar ciències": Barcelona: Rosa Sensat, 2019
Antoni Poch i Comas (res.)
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 407, 2019 (Ejemplar dedicado a: A jugaaaaar... a l'aula!), págs. 74-75
Es reseña de:
Aprenentatge basat en projectes, treballs pràctics i controvèrsies: 28 propostes i reflexions per ensenyar ciències
Rosa Sensat, 2019. ISBN 978-84-948436-8-6
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados