InstitucionesÁrea de conocimientoIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Diversity in CLIL as experienced by Finnish CLIL teachers and students: matters of equality and equity
Tarja Nikula, Kristiina Skinnari, Karita Mard-Miettinen
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 26, Nº. 9, 2023 (Ejemplar dedicado a: CLIL for all? Attention to diversity in bilingual education), págs. 1066-1079
Exploring translanguaging in CLIL
Tarja Nikula, Pat Moore
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 22, Nº. 2, 2019, págs. 237-249
"You can stand under my umbrella" : immersion, CLIL and bilingual education: a response to Cenoz, Genesee & Gorter (2013)
Christiane Dalton-Puffer, Ana Llinares, Francisco Lorenzo Bergillos, Tarja Nikula
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 35, Nº 2, 2014, págs. 213-218
CLIL classroom discourse: Research from Europe
Tarja Nikula, Christiane Dalton-Puffer, Ana Llinares
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 1, Nº. 1, 2013, págs. 70-100
When MT + 2 is not enough: Tensions within foreign language education in Finland
Tarja Nikula, Sari Pöyhönen, Ari Huhta, Raili Hildén
Sociolinguistica: Internationales Jahrbuch für Europäische Soziolinguistik=International Yearbook of European Sociolinguistics=Annuaire International de la Sociolinguistique Européenne, ISSN 0933-1883, Nº. 24, 1, 2010, págs. 25-42
Emerging themes, future research directions
Tarja Nikula
Applied Linguistics Perspectives on CLIL / coord. por Ana Llinares, Tom Morton, 2017, ISBN 978-90-272-1337-2, págs. 307-312
Conceptualising integration in CLIL and multilingual education
Tarja Nikula, Emma Dafouz, Pat Moore, Ute Smit
Multilingual Matters, 2016. ISBN 978-1-78309-613-8
Ha sido reseñado en:
Focusing on the I in CLIL: a review of "Conceptualising Integration in CLIL and Multilingual Education"
Hanne Roothooft (res.)
Pulso: revista de educación, ISSN-e 2445-2866, ISSN 1577-0338, Nº. 41, 2018, págs. 341-344
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 23, Nº. 8, 2020, págs. 942-945
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados