Concurrences and divergences between Spanish infotainment comedy professionals and audiences
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 6
Pág. 10
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Twitter content curation as an antidote to hybrid warfare during Russia’s invasion of Ukraine
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 11
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Characteristics of the Spanish podcast sphere. Between democratization and commercial logic
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 4
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Radio does not die on the air : Podcasting and on-demand broadcast strategies among speech-based radio stations
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 6
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Audio communication in the face of the renaissance of digital audio
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 1
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Integrated research model for web interfaces : toward a taxonomy of quantitative and qualitative analysis for digital native media
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 6
Pág. 17
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Big data in radio broadcasting companies : applications and evolution
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 7
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Communication strategies in the climate change debate on Facebook. Discourse on the Madrid Climate Summit (COP 25)
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 2
Pág. 13
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Bringing journalism back to its roots : examining fact-checking practices, methods, and challenges in the Mediterranean context
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 2
Pág. 18
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Intellectual and thematic structure of Communication research in Scopus (1980–2020). A comparative perspective among Spain, Europe, and Latin America
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 9
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Influencers with physical disabilities on Instagram : Features, visibility and business collaboration
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 6
Pág. 15
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Qualitative approach to the formalization of a professional podcasting culture. Evolution and trends
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 14
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Transparency of government healthcare websites : a predictive model based on the main public administrations of Chile, Colombia, Ecuador, and Spain
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 13
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Disinformation and hate speech toward female sports journalists
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 6
Pág. 11
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Análisis de los estudios universitarios en Publicidad en España : Propuesta de formación online para el futuro profesional
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 6
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Back to Fukushima : Perceptions and effects of an immersive journalism story
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 1
Pág. 19
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Roles and digital identities on Twitter and Instagram : An ethnographic study of Chilean journalists
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 4
Pág. 16
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Evolution of the public problem of depopulation in Spain : longitudinal analysis of the media agenda
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 22
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Las innovaciones periodísticas más destacadas en España (2010-2020) : características e impacto organizacional, industrial y social
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 3
Pág. 14
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Viralizar la verdad. Factores predictivos del engagement en el contenido verificado en TikTok
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 2
Pág. 11
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No habit, no listening. Radio and generation Z : snapshot of the audience data and the business strategy to connect with it
(2022)
El profesional de la información
Vol. 31
Núm. 5
Pág. 10
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