arrow_back Volver a las revistas citantes
IDR 2022

Estudios sobre el mensaje periodístico

Citas procedentes de El profesional de la información

Total de citas: 32

Artículo citante Citas emitidas
Concurrences and divergences between Spanish infotainment comedy professionals and audiences (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 6 Pág. 10 5
Twitter content curation as an antidote to hybrid warfare during Russia’s invasion of Ukraine (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 3 Pág. 11 3
Characteristics of the Spanish podcast sphere. Between democratization and commercial logic (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 5 Pág. 4 2
Radio does not die on the air : Podcasting and on-demand broadcast strategies among speech-based radio stations (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 5 Pág. 6 2
Audio communication in the face of the renaissance of digital audio (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 5 Pág. 1 2
Integrated research model for web interfaces : toward a taxonomy of quantitative and qualitative analysis for digital native media (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 6 Pág. 17 2
Big data in radio broadcasting companies : applications and evolution (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 5 Pág. 7 2
Communication strategies in the climate change debate on Facebook. Discourse on the Madrid Climate Summit (COP 25) (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 2 Pág. 13 1
Bringing journalism back to its roots : examining fact-checking practices, methods, and challenges in the Mediterranean context (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 2 Pág. 18 1
Intellectual and thematic structure of Communication research in Scopus (1980–2020). A comparative perspective among Spain, Europe, and Latin America (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 1 Pág. 9 1
Influencers with physical disabilities on Instagram : Features, visibility and business collaboration (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 6 Pág. 15 1
Qualitative approach to the formalization of a professional podcasting culture. Evolution and trends (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 5 Pág. 14 1
Transparency of government healthcare websites : a predictive model based on the main public administrations of Chile, Colombia, Ecuador, and Spain (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 1 Pág. 13 1
Disinformation and hate speech toward female sports journalists (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 6 Pág. 11 1
Análisis de los estudios universitarios en Publicidad en España : Propuesta de formación online para el futuro profesional (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 1 Pág. 6 1
Back to Fukushima : Perceptions and effects of an immersive journalism story (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 1 Pág. 19 1
Roles and digital identities on Twitter and Instagram : An ethnographic study of Chilean journalists (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 4 Pág. 16 1
Evolution of the public problem of depopulation in Spain : longitudinal analysis of the media agenda (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 5 Pág. 22 1
Las innovaciones periodísticas más destacadas en España (2010-2020) : características e impacto organizacional, industrial y social (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 3 Pág. 14 1
Viralizar la verdad. Factores predictivos del engagement en el contenido verificado en TikTok (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 2 Pág. 11 1
No habit, no listening. Radio and generation Z : snapshot of the audience data and the business strategy to connect with it (2022) El profesional de la información Vol. 31 Núm. 5 Pág. 10 1