pág. 5
Educació inclusiva: voler-la és crear-la
pág. 7
Josep Valerio, pare d’una nena amb trastorn de l’espectre alcohòlic fetal: «Sense suport del professorat, el fracàs està gairebé garantit»
pág. 9
pág. 10
Avaluar per aprendre:: evitem el sentiment de fracàs a l’escola
pág. 15
pág. 21
pág. 27
pág. 32
Viure les matemàtiques: Amb la motxilla a punt...Emprenem una expedició matemàtica per gaudir d’un camí ple d’emoció i bellesa
pág. 66
Evidències Què ens diu la recerca científica?: La metodologia de projectes
pág. 69
L’evidència en la pràctica: Etapes en un projecte interdisciplinari
pág. 70
pág. 71
Stem/steam: L’elecció de problemàtiques a l’educació STEAM: una experiència sobre sostenibilitat
pág. 73
Ponts escoles família: Quan les famílies fan escola
pág. 75
pág. 77
Ja ho deia...: A. Bakunin Nodrir l’intel·lecte juntament amb la tècnica
pág. 78
pág. 79
pág. 79
pág. 80
pág. 81
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados