Humanitats digitals i pedagogies culturals: mirades creuades als entorns educatius híbrids
págs. 7-17
págs. 19-36
págs. 37-50
págs. 51-62
págs. 63-76
págs. 77-84
págs. 85-96
El telèfon mòbil: Dimensió i recurs educatiu. Treballar amb imatges en el context de les arts visuals
págs. 97-110
págs. 111-120
págs. 121-134
págs. 137-158
Conèixer l’altre: una mirada intercultural des de l’aula de música
págs. 159-178
págs. 181-198
págs. 245-247
págs. 249-253
L’esguard hermenèutic del professor Enric Prats: la comprensió del món com a clau de volta de l’educació
págs. 255-266
págs. 267-273
págs. 275-276
págs. 277-281
Alexandre Galí i els Assaigs de vida devota: vers una pedagogia de la devoció i de la jovialitat
págs. 283-292
El professor Besalú i la renovació pedagògica: en defensa de la tradició i de l’actitud il·lustrada
págs. 293-298
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados