Revised version of the Scale of Evaluation of Reading Competence by the Teacher: final validation and standardization
Measuring the relationship between career, guidance, and adults’ training needs: Analysis and assessment of results from the perspective of the social responsibility
Enrique Merino Tejedor, Susana Lucas Mangas, Jesús Boyano Sierra
Factores que determinan el rendimiento académico en Matemáticas en el contexto de una universidad tecnológica: aplicación de un modelo de ecuaciones estructurales
Diferencias de metas deportivas entre estudiantes de educación física y deportistas: análisis de la invarianza del modelo entre ellos
Leandro Navas, José Antonio Soriano Llorca, Francisco Pablo Holgado Tello, Manuela López Núñez
Portuguese Psychology: Placing the Professional Practice and Training in a Global Context
Vítor Alexandre Coelho, Marta Marchante, Patrícia Brás, Liliana Pereira
Sexual Risk-Taking Behavior: The Role of Religiosity among Poor Brazilian Youth
Violencia policial y afrontamiento: crecimiento postraumático en pobladores de una comunidad aislada del sur de Chile
Felipe E. García Martinez, Camila Capponi, Francisca Hinrichs, Felipe Lillo, Camila Rodríguez, Jeniffer Sánchez
The Openness/Intellect Model on the M5-50: Supporting the Flexibility of IPIPBased Instruments
M. Alexandra Vuyk, Paul B. Ingram, Karen D. Multon, Craig A. Warlick
La transición del comportamiento alimentario: una explicación desde la teoría de la conducta
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados