Història cultural, història postsocial, pedagogia de la reiteració: entre la recerca de a veritat i el manteniment de la conversa
págs. 13-32
El geni i la condició imprescindible de l'escola: el pas de Pierino da Gamba per Portugal (1948-1950)
págs. 33-48
págs. 49-62
págs. 63-76
págs. 77-100
págs. 101-120
págs. 121-134
págs. 139-154
El paper de la llengua catalana en la inclusió dels i les joves estrangers a Catalunya
Ruth Vilà Baños, Olga González, Erika López-Dávila, Anna Velasco Martínez
págs. 155-176
Joves inmigrants i persistència acadèmica: què en diuen les seves xarxes personals?
págs. 177-190
Trajectòries d'èxit i continuïtat acadèmica entre joves marroquins a Catalunya
Jordi Pàmies Rovira, Marta Bertran Tarrés, Maribel Ponferrada Arteaga, Laia Narciso Pedro, Mustapha Aoulad Sellam, Vicenç Casalta Gordillo
págs. 191-207
págs. 211-238
págs. 239-258
págs. 259-278
págs. 279-298
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados