Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


English Rap: Una proposta interdisciplinària d'anglès i de música per a Primària

  • Autores: Núria Medina-Casanovas
  • Directores de la Tesis: Lucrecia Keim Cubas (dir. tes.)
  • Lectura: En la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya ( España ) en 2014
  • Idioma: catalán
  • Tribunal Calificador de la Tesis: Maria González-Davies (presid.), Ángel Raluy Alonso (secret.)
  • Materias:
  • Enlaces
    • Tesis en acceso abierto en:  TDX  RIUVic 
  • Resumen
    • Aquesta tesi doctoral és fruit d’una recerca que des d’un enfocament ecològic qualitatiu d’investigació etnogràfica centrada a l’aula, explora d’una banda els avantatges del treball interdisciplinari de les assignatures d’anglès i música, i d’altra banda com incideix en la motivació de l’alumnat la creació d’un rap en anglès. Primerament es presenta un breu repàs al marc teòric, referent a l’ensenyament de l’anglès, l’ensenyament de la música, la relació entre la música i la llengua, i la motivació. Es relaciona la motivació amb els conceptes d’emoció, interès i creativitat i a partir d’aquests conceptes es creen unes categories apriorístiques que permeten l’anàlisi de les dades. Seguidament s’explica la proposta didàctica portada a terme en una aula de 6è de primària i es procedeix a l’anàlisi de les dades a partir dels diferents instruments de recollida i de les diverses perspectives dels integrants en el projecte.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno