Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Contribucions pedagògiques de l'escola rural. La inclusió a les aules multigrau: un estudi de cas

  • Autores: Laura Domingo Peñafiel
  • Directores de la Tesis: Núria Simó Gil (dir. tes.), Juana María Sancho Gil (dir. tes.)
  • Lectura: En la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya ( España ) en 2014
  • Idioma: catalán
  • Tribunal Calificador de la Tesis: Mel Ainscow (presid.), Joan Soler Mata (secret.), Cristina Alonso Cano (voc.)
  • Materias:
  • Enlaces
    • Tesis en acceso abierto en:  TDX  RIUVic 
  • Dialnet Métricas: 11 Citas
  • Resumen
    • Amb el títol “Contribucions pedagògiques inclusives de l’escola rural. Un estudi de cas” aquesta tesi té com a principal objectiu aprofundir en els elements de l’escola rural i de les aules multigrau que poden promoure la inclusió. Concretament té la voluntat d'esbrinar les dimensions que caracteritzen les pràctiques educatives inclusives, així com els elements específics de l'escola rural i de les aultes multigrau. Paral•lelament també pretén explorar, descriure i analitzar el concepte “d’escola rural”, fugint de generalitzacions a partir de l’anàlisi de definicions mitjançant la història conceptual. El procés de recerca s'ha desenvolupat mitjançant un estudi de cas de caire etnogràfic a l'escola rural de Rellinars, des d'un enfocament construccionista. En la tesi doctoral s'exposa des de la fonamentació conceptual i teòrica de referència centrada en la inclusió i l'escola rural, fins al desenvolupament del propi estudi de cas, l'anàlisi així com també les principals conclusions obtingudes.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno