Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Atributs clau de la contemporaneïtat: actius inspiracionals en els processos creatius, estímuls revulsius en les estratègies de marca

  • Autores: Marta Marín Anglada
  • Directores de la Tesis: Miquel Tresserras (dir. tes.)
  • Lectura: En la Universitat Ramon Llull ( España ) en 2016
  • Idioma: español
  • Tribunal Calificador de la Tesis: Josep Lluis Fece Gómez (presid.), Jaume Radigales (secret.), Gloria Jiménez Marín (voc.)
  • Materias:
  • Enlaces
    • Tesis en acceso abierto en: TDX
  • Resumen
    • Vivim en un món dominat per la cultura visual. Les imatges formen part de la nostra existència i de les nostres experiències vitals. El llenguatge visual conforma la nostra realitat i l’hem de saber interpretar si volem conèixer, dominar i activar el nostre context de mercat. Ens submergim en l’àmbit de les imatges des d’una vessant estètica però hi afegim una valoració estratègica i tàctica amb la ferma voluntat de mesurar l’impacte que aquestes tenen a nivell comunicacional. Aprenem a llegir correctament les imatges i les etiquetem a partir de certs trets que les caracteritzen i les signifiquen: els atributs. Els atributs esdevenen una eina fonamental pels creatius i per a les marques ja que els permet alinear-se i satisfer, de manera adequada, els gustos, els hàbits, els desitjos i les preferències dels consumidors de la societat contemporània. L’activació correcta de cadascun dels set atributs analitzats, en determinades casuístiques concretes, permet impulsar i estimular les dinàmiques del mercat, atorgant rellevància i diferenciació a les propostes ofertades i millorant els seus resultats en termes de posicionament i d’amplificació.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno