Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La societat educada: gènesi de la intervenció sobre l'ésser humà

  • Autores: Joan Canimas Brugué
  • Directores de la Tesis: Joan Manuel del Pozo Álvarez (dir. tes.)
  • Lectura: En la Universitat de Girona ( España ) en 2006
  • Idioma: catalán
  • ISBN: 84-689-6651-7
  • Depósito Legal: Gi-150-2006
  • Tribunal Calificador de la Tesis: Salomó Marquès Sureda (presid.), Alfons Martinell Sempere (secret.), Carla Carreras Planas (voc.), Joan Subirats i Humet (voc.), Joan-Carles Mèlich Sangrà (voc.)
  • Materias:
  • Enlaces
    • Tesis en acceso abierto en: TDX
  • Resumen
    • català

      La tesi consta de tres grans capítols i unes prospeccions finals. El primer capítol esbrina el moment fundacional de la possibilitat de pensar que podem intervenir sobre lésser de lhome. El segon indaga les causes i conseqüències del fet que aquesta possibilitat es materialitzi en un programa polític. El tercer capítol reflexiona sobre les repercussions de la crisi de la modernitat sobre el fet educatiu. I les prospeccions finals reflexionen sobre els perills i les possibilitats que la biotecnologia substitueixi leducació.

    • English

      The thesis consists of three main chapters and some final prospectings. The first chapter enquires the foundational moment of the possibility to think that we are able to intervene among the being of the man. The second chapter looks into the causes and consequences of materializing this possibility in a political programme. The third chapter reflects on the repercussions of the modernity crisis among the educative fact. And the final prospectings reflects on the dangers and the possibilities of the biotechnology replacing the education.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno