Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Cross-sector social partnerships: value creation and capabilities

  • Autores: Brian Matthew Murphy
  • Directores de la Tesis: Daniel Arenas Vives (dir. tes.)
  • Lectura: En la Universitat Ramon Llull ( España ) en 2012
  • Idioma: inglés
  • Tribunal Calificador de la Tesis: Sandra Waddock (presid.), Alfred Vernis i Domènech (secret.), Andre Nijhof (voc.)
  • Materias:
  • Enlaces
    • Tesis en acceso abierto en: TDX
  • Resumen
    • Aquesta tesi s’organitza en un compendi de tres articles individuals, tot i que estan interrelacionats, que se centren en diversos aspectes de les relacions interorganitzatives (RIO) entre sectors, en les quals es formen aliances entre empreses i organitzacions de la societat civil per tractar problemàtiques socials complexes. L’objectiu principal d’aquest treball és contribuir a les obres de referència sobre aliances intersectorials a partir de l’anàlisi d’especificitats de les habilitats que es requereixen per involucrar-se, de manera eficaç, en RIO en què els objectius dels partners i els de l’aliança difereixen enormement de les aliances entre empreses. El primer article, “Through Indigenous Lenses: Cross-sector collaborations with fringe stakeholders” (Murphy i Arenas, 2010), il•lustrat a partir de tres casos d’estudi, proposa un marc per a la construcció d’un pont intercultural i un model per a la creació de valor en les col•laboracions intersectorials entre empreses i parts interessades de la perifèria. El segon article, “Value Creation in Cross-Sector Collaborations: Increasing influence for competitive advantage” (Murphy, Arenas i Batista), que es basa en una enquesta duta a terme entre 362 directius espanyols de múltiples sectors, analitza els efectes i la interacció de les experiències de gestió anteriors a l’aliança i l’alineació de les missions, les estratègies i els valors dels partners en l’èxit de les col•laboracions intersectorials. Finalment, l’article “A New Perspective on Learning and Innovation in Cross-Sector Collaborations” (Murphy, Perrot i Rivera-Santos, 2012), recolzat per dos casos d’estudi, presenta el concepte de capacitat relacional per a la innovació social, un model relacionat amb la capacitat d’absorció, però més adequat al context de l’aprenentatge i la innovació en les col•laboracions entre sectors en mercats de subsistència.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno