Ayuda
Ir al contenido

O direito constitucional à educação na era tecnológica: um estudo sobre a inteligência artificial e a inteligência humana aumentada como garantia de acesso efetivo à educação

  • Autores: Letícia Mirelli Faleiro e Silva
  • Directores de la Tesis: José Julio Fernández Rodríguez (dir. tes.)
  • Lectura: En la Universidade de Santiago de Compostela ( España ) en 2024
  • Idioma: portugués
  • Programa de doctorado: Programa de Doctorado en Derecho por la Universidad de Santiago de Compostela
  • Enlaces
    • Tesis en acceso abierto en: MINERVA
  • Resumen
    • Esta tese centrarase nas bases constitucionais do Dereito á Educación nos ordenamentos xurídicos español e brasileiro. A continuación, realizarase un estudo sobre os modelos educativos e as transformacións introducidas na educación como consecuencia da era tecnolóxica. Neste sentido, a tese analizará a educación en formato dixital e abordará as particularidades inherentes a este novo modelo de educación. Así mesmo, a investigación afondará no uso da intelixencia arti icial na educación, demostrando as súas debilidades e fortalezas, bene icios e inconvenientes. Ademais, destacaranse os cambios necesarios no sistema educativo, para que as tecnoloxías se utilicen a favor do ser humano, mellorando especialmente as súas competencias no proceso de aprendizaxe.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno